Περίγραμμα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση:
-Να αναγνωρίζει και να κατανοεί το οργανωτικό και διοικητικό πλαίσιο των ξενοδοχειακών μονάδων
-Να γνωρίζει τα διεθνή ξενοδοχειακά Brands, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τους τρόπους με τους οποίους εδραιώνουν την διεθνή τους παρουσία.
-Να κατανοεί την ξενοδοχειακή ορολογία.
-Να προωθεί και να διαχειρίζεται συνεργασίες του ξενοδοχείου με τους Tour Operators, Bed Banks, DMC’s, αεροπορικές εταιρείες κ.ά.
-Αντιλαμβάνεται τα χαρακτηριστικά της πελατειακής βάσης.
-Να γνωρίζει τους τρόπους προώθησης του ξενοδοχειακού προϊόντος και μεγιστοποίησης του κέρδους.
-Να αντιλαμβάνεται την λειτουργία και την χρησιμότητα των πληροφοριακών συστημάτων.
Να αντιλαμβάνονται τη δυναμική φύση του τουριστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος (εσωτερικού και εξωτερικού).
-Να κατανοεί τις θεωρίες και τις ερευνητικές ενέργειες της Επιχειρησιακής Πολιτικής & Στρατηγικής στις Τουριστικές Επιχειρήσεις και οργανισμούς.
-Να κατανοεί το εξωτερικό περιβάλλον των τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
-Να αντιλαμβάνεται τους τομείς δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος εκ μέρους των τουριστικών επιχειρήσεων.
-Να εξετάζει το αβέβαιο περιβάλλοντος στο οποίο οι τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμοί λειτουργούν.
-Να αναγνωρίζει βασικά θέματα και προβλήματα σε πολύπλοκες περιπτώσεις, και να προτείνουν τις κατάλληλες στρατηγικές.
Γενικές Ικανότητες
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
Λήψη αποφάσεων
Αυτόνομη εργασία
Ομαδική εργασία
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Ιδιαιτερότητες του Ξενοδοχειακού Προϊόντος. Τμηματοποίηση του ξενοδοχείου.
- Διεθνή ξενοδοχειακά Brands
- Τμήμα Πωλήσεων, Συνεργασίες, Συμβόλαια.
- Rooms Division
- Food and Beverage
- Διαχείριση της Πελατειακή Βάσης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- Πληροφοριακά συστήματα του Ξενοδοχείου (PMS, CRS, CRM, RMS, POS)
- Στρατηγικό Μάνατζμεντ για τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.
- Στρατηγικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα για τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.
- Ανάλυση και Επιλογή Στρατηγικών για τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.
- Τουριστικοί Οργανισμοί στο σύγχρονο περιβάλλον
- Στρατηγική για Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμού (DMO)
- Σύγχρονα θέματα στη διοίκηση Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμού (DMO)