Καθηγητές Μαθήματος
Περίγραμμα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα σκοπεύει στο να βοηθήσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή να κατανοήσει και να εξηγήσει το περιεχόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, στο πλαίσιο του μάρκετινγκ υπηρεσιών του τομέα της φιλοξενίας και των ταξιδιών, καθώς και τη διαχείριση της συνολικής Εμπειρίας του Πελάτη, τόσο σε μάκρο-επίπεδο (σε επίπεδο τουριστικών προορισμών), όσο και μίκρο-επίπεδο (σε επίπεδο τουριστικών επιχειρήσεων).
Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του μαθήματος αυτού, ο φοιτητής θα μπορεί να:
- Εξηγήσει τη σημασία της ανάλυσης και χρήσης των πληροφοριών μάρκετινγκ σχετικά με την τουριστική αγορά και τους πελάτες από τις τουριστικές επιχειρήσεις.
- Εκτιμήσει τους βασικούς πολιτισμικούς, κοινωνικούς, προσωπικούς και ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην τουριστική βιομηχανία.
- Εξήγήσει τη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων στον τουρισμό.
- Σχεδιάσει και εξηγήσει τη διαδικασία τμηματοποίησης και στόχευσης της τουριστικής αγοράς και τοποθέτησης τουριστικών προϊόντων σε διαφορετικές αγορές-στόχους.
- Συνδέσει την Συμπεριφορά Καταναλωτή με τη διαδικασία κατάστρωσης επιτυχημένων σχεδίων τουριστικού μάρκετινγκ.
- Αναπτύξει την έννοια της Εμπειρίας του Πελάτη και του Βιωματικού Μάρκετινγκ στον Τουρισμό.
- Εξηγήσει τη συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα ως στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ στη βιωματική εμπειρία του Πελάτη στον Τουρισμό.
- Περιγράψει το Ταξίδι και την Εμπειρία του Πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον στον Τουρισμό.
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών και χειρισμός πολύπλοκων θεμάτων
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ του τομέα της φιλοξενίας και των ταξιδιών
- Διαχείριση Πληροφοριών Μάρκετινγκ στον Τουρισμό
- Παράγοντες που επηρεάζουν τη Συμπεριφορά Καταναλωτή στον Τουρισμό
- Διαδικασία Αγοραστικής Απόφασης στον Τουρισμό
- Τμηματοποίηση-Στόχευση τουριστικής αγοράς και Τοποθέτηση τουριστικού προϊόντος
- Συμπεριφορά Καταναλωτή και Κατάστρωση και εφαρμογή επιτυχημένων σχεδίων τουριστικού μάρκετινγκ
- Η έννοια της Εμπειρίας του Πελάτη και του Βιωματικού Μάρκετινγκ στον Τουρισμό.
- Το μίγμα μάρκετινγκ εμπειριών στον Τουρισμό
- Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα ως στοιχείο του μίγματος τουριστικού μάρκετινγκ στη βιωματική εμπειρία του Πελάτη
- Το Ταξίδι και η Εμπειρία του Πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον στον Τουρισμό.